laVida

Alla inlägg under mars 2013

Av lavida - 30 mars 2013 08:12

Vaknar i ett soligt och snörikt Leksand.
Semester. Många lediga dagar med familjen och goa vänner. Idag blir det mat och mys hela dagen. Kanske en promenad ellet en tur in till byn. Önskar er alla riktigt härliga dagar.

Av lavida - 24 mars 2013 21:35

Så snabbt gick denna helgen.
En fotbollsträning, två fotbollsmatcher, två kalas, en städdag, ett årsmöte och en film senare så känner jag att nu vill jag sova.
Imorgon måndag. Lite praktiskt behöver fixas, sen...vila.
Återhämtning.
Myrsteg.

Av lavida - 22 mars 2013 21:58

Äntligen fredag. Veckan har varit minst sagt händelserik. Men det är bara att gilla läget.
Viktigast för mig nu är att ta en dag i sänder.
Här och nu.
Helgen fortsätter i samma tema: Händelserik.

För mig började ett nytt kapitel idag, och jag skall ta tillvara på varenda sekund.
Tanka kraft och energi.

Pratade med världens bästa MM nu på kvällen. Så underbart!
Blir alltid glad när jag pratar med henne...snart ses vi!

Som sagt imorgon en fullspäckad dag, från morgon till kväll. Tror jag skall knyta mig.
Ha det gott.

Av lavida - 20 mars 2013 20:13

Tur att vissa saker visar sig vara som dom brukar så att man slipper tvivla.

Av lavida - 18 mars 2013 21:43

Någon undrade om vi skall skilja oss.
Nej!
Just nu är jag så lycklig över att ha den bästa mannen. Mitt största stöd i stormen.


Myrsteg...

p.s

Av lavida - 17 mars 2013 21:55

Jag badade. +1 grad. Helt galen upplevelse!
Visst ser det lockande ut !?

Av lavida - 17 mars 2013 21:49

Så många tårar har runnit nerför mina kinder denna vecka. Av många olika anledningar.
Att gråta är jobbigt, man blir så trött.
Dom måste ut, ett helt hav och detta är bara början.
Har samlat lite kraft. Fått stöttning och bekräftelse. Det jag känner är viktigt.
Veckan avslutades på ett fantastiskt sätt. Åtta tjejer, ett hav, en bastu, en stuga, god mat, massor av allvar och skratt.
Tacksam.

Av lavida - 14 mars 2013 22:40

Snart är det just helg. Ledsamheter har hopat sig....det finns ingen ände på tråkigheterna.
Just därför skall jag njuta fredag med underbara barn.
Njuta helg med goa tjejer. Tanka energi. Skratta.
Sen....en ny vecka. Nya steg.
Myrsteg.

Ovido - Quiz & Flashcards