laVida

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Äntligen!

Av lavida - 23 maj 2010 21:13

Jaha.....då var det en styck blogg skapad! Undrar hur detta skall gå?


Tanken är nu att Du skall kunna följa vår resa till "lillebror".

Endel inlägg kommer att vara lösenordsskyddade, så om ni vill kunna läsa dem så måste ni maila oss för att få lösenordet.

Självklart så är det bara du som får det som skall använda det, och inte ge det vidare till någon annan...

Så håll ögonen öppna, för här kommer det att hända grejor!!


Kram Maria

 
 
Ingen bild

Sara B

23 maj 2010 22:08

Åh, vad spännande det skall bli att få följa er!!
KRAM KRAM

 
malin

malin

23 maj 2010 22:12

åh vad spännande - självklart vill jag läsa... och jag vill gärna läsa ALLT :) kram, tänker på er

http://mallafors.blogspot.com

 
Ingen bild

Michaela B

23 maj 2010 23:48

Jag vill super gärna hänga med på ert äventyr!!!!!!
Tänker på er och stort stort grattis än en gång!!
KRAM

 
Ingen bild

Annette

24 maj 2010 06:46

Kommer att följa eran blogg slaviskt :)
kramis

 
Ingen bild

Sara

24 maj 2010 09:48

Hallojs! Ni sticker nu alltså? Kul! Jag vill gärna följa med på er resa. Kramar en masse

 
Ingen bild

Lena m fam

24 maj 2010 19:10

Hejsan!
Det skall bli såååååå kul att följa med på denna resa. Vi ser fram emot mycket skoj med Er.
Kram Kram

 
Ingen bild

Fam. Bergby

24 maj 2010 22:29

Vi gleder oss til å følge dere på turen! Lykke til med alt! Stor klem fra oss i Oslo

 
Ingen bild

Fam Johansen

26 maj 2010 16:18

God tur!!! Og lykke til alle sammen ;) Vi gleder oss til å følge dere på turen ;) klem

 
Ingen bild

Susanne Ö med familj....

27 maj 2010 07:37

Halloooo......äntligen bär det av Maria, det skall bli så spännande att få följa med på er resa. Ha det så jäkla bra och vi ser fram emot att träffa Er alla sedan här i Sverige. Kramar från Susanne Ödman.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards