laVida

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

hugo skriver

Av lavida - 30 maj 2010 13:58

Resan till colombia gick jätte bra. Nu är det bara ett dygn kvar tills vi åker till armenia , där det finns ett lyx hotel tycker jag.

det finns bubbel pool,vanlig pool,massage och gym. Lyxigt va?

Jag längtar såååååå mycket.

Här på hotelet har jag  och oliver fått nya kompisar en som är runt 4 år och en kille som heter Kevin och han är elva år.Vi har blivgt nära vänner  .

Ja som sakt har vi det väldigt bra.

Kram till er alla  från Hugo.


 
 
Ingen bild

Ole Michael og Inger Johanne, Anne Katrine o Ingar

30 maj 2010 20:02

Så bra at dere skal bo på et bra hotell! Pool er alltid kul! Håper dere får lov til å hoppe og stupe fra kanten av poolen! Det er fint at dere har fått venner på hotellet! Vi ble venner med deg på Halifax den første gangen Maria og Manuel var i Colombia. Og vi er fortsatt gode venner! Det er flott!
Stor klem fra oss i Norge

 
Ingen bild

Mormor och Morfar.

30 maj 2010 21:35

Hej, Hugo!

Kul att höra att du redan har nära vänner i Bogota. Här hemma skuttar Skutt omkring och har det bra. Han har hittat en kanonplats under björken vid poolen här hemma där han tillbringar några timmar varje dag. Pigg och glad! Men varken han eller vi har badat i poolen ännu - det är för kallt i luften här hemma.

Hoppas du får det lyxigt i Armenia och hur spännadne skall det inte bli att träffa "lillebror" första gången!!! Lova att du skriver och berättar så snart du har gjort det! Stor kram till dig och Oliver från mormor och morfar i Hunnebostrand!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards