laVida

Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Smolk i bägaren...

Av lavida - 19 september 2010 23:10

Efter en helt underbar helg så sitter jag här och funderar på hur fan tänker man när man röstar på SD!!!


 
 
Ingen bild

ElisabethT

21 september 2010 07:31

Vi e fler som tänker samma sak.
val.se kan man se hur många som i det egna området röstat på detta parti...I vårt område var det runt 7% och i Biskopsgården var det ungefär samma siffra.
Skrämmande är det.
Kram

 
Ingen bild

Jessica

21 september 2010 23:08

eller så var det det som man helt glömde bort!.... att tänka alltså.... sorgligt

 
Ita

Ita

23 september 2010 09:55

Ja det kan man ju undra... Man kan ju inte vara helt funtad i huvudet =( En eller många skruvar lösa tror jag. sorgligt
Kram Ita

http://itapitas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards