laVida

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Kalas, jobb och FarsDag.

Av lavida - 15 november 2010 21:11

Då har man börjat jobba igen och den första veckan bara susade förbi.

Till min glädje upplevde jag ännu en gång att mitt jobb är riktigt KUL!

Manuel har tagit över stafettpinnen och har nu befälet på denna skuta, och jag tycker det är fantastisk!!

Alltid två vuxna hemma som kan dela på ansvaret, underbart!

Så kommer det att  vara nu fram till maj då jag tar över igen.....


I lördags firade vi min söta kusin Kristin somm fyllde 18år!

  

Jättemysigt var det, god mat och trevliga gäster.   

Simon blev alldeles bettuttat i denna fina tjej, oj oj vad han gosade med henne!!

Lite förvånade vart vi allt för så hade han aldrig gjort med någon förutom oss förut, men förklaringen kom klockrent dagen efter när vi tittade på detta foto och Simon sa:

- Åhh, som mamma samma!


Mycket innebandy har det oxå varit i helgen, match både lördag och söndag.

Killarna är såå duktiga, och det är så kul att titta.

Oliver spelade sin andra match, och då provade han som målvakt, och han var så duktig.

Dom förlorade med 5-2 "bara", förra helgen förlorade dom med 16-1!

Så nästa match ser vi fram emot oavgjort "minst".


Sen kom Fars Dag:

  

Noga utvalt vill jag påpeka!!


Denna bok har jag läst och måste bara rekommendera den, så bra!


Boktjuven

 

Nu har jag satt tänderna i denna bok och den verkar lovande vill jag säga!

Jag är ju med i en bokcirkel där vi är ett gäng tjejer som träffas var 7:e vecka och snackar böcker och allt som hör livet till. Väldigt mysiga träffar!!

 

Vickis vintagebutik

 

Måndag igen och en ny spännande vecka framför oss!

Ta vara på era dagar!

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards