laVida

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Härlig morgon.

Av lavida - 1 december 2010 08:42

Idag är det 1:a December och jag sitter här i köket och tittar ut genom fönstret.

Vi har hängt ut lite mat till fåglarna, och det är så mysigt och rofyllt att se när de små flyger fram och tillbaka för att få något att äta.

Pensionärsvarning? Ja ja helt ok....livet är till för att njutas!


Njöt gjorde jag absolut i lördags när jag och några härliga tjejer var på bad och brunch på Hagabadet. Vilken lyx att komma iväg på det sättet!

Men skall jag vara helt ärlig så var väl badet sådär....men vad gör det när man har bra sällskap?


När jag ändå är inne på njutning så avnjöt vi dessa med goda vänner för några dagar sen.

Pepparkaksmuffins med lingonfrosting ..................mmmmmmmmmmm..

  


Idag har vi haft Simon i 6 månader, så i eftermiddag blir det till att fira!

Så här sa den lilla ängeln när han kom upp i mitt knä i morse:

-Åhh mamma du luktar äckligt!!

Samtidigt som han viftar febrilt med den lilla handen framför näsan.


Visst e dom söta!  

 
 
Ingen bild

Sara

1 december 2010 09:21

6 Månader!! Vad tiden går fort! Hoppas vi kan ses snart.
Ha det så mysigt ikväll! KRAM

 
Lillasyster Linnea

Lillasyster Linnea

3 december 2010 08:30

Hmmm... Kanske dags för en kur med sb12 igen? ;)
Tänker på dig och hoppas du har vägarna förbi, utan arbetskamrat, snart! Varma kramar

http://linneaeleonor.bloggerska.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards