laVida

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av lavida - 28 juli 2010 22:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lavida - 28 juli 2010 22:32

Idag tog jag och killarna och cyklade ner till Eriksberg och älvsnabben. Målet för dagens utflykt var Paddan!

Stackars Manuel är och jobbar så han kunde inte följa med, vet att han såååå gärna velat åka med. ;) NOT!

Det var iallafall en härlig tur och vädret var ju strålande!

Sen blev det fika på Avenyn, och vi antog utmaningen att cykla HELA vägen hem via Älvsborgsbron. Pust!

Det var inte att leka med kan jag säga....vet ni att det är seg uppförsbacke ända ifrån PREEM på Mariaplan till mitten av bron!?

Oliver peppade mig hela tiden med att säga:

- Mamma, snart blir det nerför och då får man vila benen.

Iallafall en underbar dag och har inte jag träningsverk imorgon så vet inte jag men.... fler cykelturer lär det bli.

          

Ha det bäst!

Maria


Ovido - Quiz & Flashcards