laVida

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av lavida - 18 januari 2011 22:12

Idag har jag haft vårkänslor!!

 Så härligt, det liksom spritter i kroppen och man får lust att göra massor med saker som man skjutit på länge.

Så idag var jag återigen och beställde tid hos optikern.

Jag är trött på att mina barn blir suddiga när dom är närmare mig än 50 cm.

Jag är orolig att mina armar snart inte räcker till för att läsa en bok.

Så, på torsdag är det dags.

 Äntligen!


Efter att jag hämtat Oliver idag så gick han och Simon ut i parken samtidigt som jag fixade med mellanmål som skulle intas utomhus.

Sagt och gjort!

Mellanmålet intogs i sittandes på en parkbänk i solen...så fantastiskt, men kallt om händerna.

När vi satt där i solen så ringde Katrin och undrade om vi kanske ville "leka" lite, och självklart ville vi det. Vi tog pulkan och gick.

Väl framme så bjöds vi på våfflor med glass.

Det såg väldigt gott ut, men jag nöjde mig med kaffe.

Det var härligt med en pratstund.


En mycket energigivande

eftermiddag! 

Av lavida - 18 januari 2011 22:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards