laVida

Alla inlägg den 25 november 2011

Av lavida - 25 november 2011 09:50

Snart.....om några timmar så sätter jag mig på tåget mot Göteborg och hem ljuva hem.

Veckan har varit intensiv på olika sätt, men som vanligt väldigt roligt.

Jag är ofta ensam när jag jobbar hemma i Göteborg, så det är alltid roligt att träffa kollegor flera dagar i sträck.

Man har alltid mycket att prata om. 


En förkylning kom över mig i söndags med buller och bång. Men den har nu ebbat ut och återstår nu gör bara lite snuva.

Skönt!


Helgen lovar massor med trevligheter.

Tänk advent!

Pepparkakor

Glögg

Saffransbullar

Levande ljus

Adventsljusstakar.......ja ni förstår! Så mysigt!!


Men först lite mer jobb, en tågresa och lite förskolearbete. Sen..........börjar.......FREDAGSMYS!!!


Kram alla!


Ovido - Quiz & Flashcards