laVida

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Promenad.

Av lavida - 27 december 2011 22:12

Vaknade i morse och hörde att det blåste på utanför, vände mig om och tänkte:

- Idag blir det innedag med mysbrallor......sover en stund till.....mmmmm..


Efter ett tag så upptäckte jag till min stora förvåning att det var blå himmel med sol!

Hade igår kväll sms:t med Eva-Lotta om ev. promenad idag.

Så blev det!

Packade ner lite fika och begav oss mot fam.Berndtsson

En härlig promenad till Färjenäs med barnen blev det.

Skönt att komma ut och tanka lite sol och luft.


Väl hemma blev det inte mycket gjort.

Hade många planer.

En hel lista.........

Men.....listan finns kvar.

Och jag har haft en slapp dag.

Killarna har lekt som aldrig förr..........en dag att "spara".

Kram


 
 
Ingen bild

Eva-Lotta

27 december 2011 23:14

Tack själv
Skönt att höra att din lista också är kvar. Det blev pyssel med Melia, vi gjorde akvarium och sedan blev det inte mkt mer gjort idag.

Skönt att det finns ngt att göra imorgon oxå ;-)

lavida

3 januari 2012 22:27

Min lista är nästan klar.....hur går det med din? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards