laVida

Alla inlägg under december 2011

Av lavida - 17 december 2011 22:07

           

 
Av lavida - 16 december 2011 03:44

Arlanda.

Stockholm.

På väg hem.

Veckan har verkligen varit gott och blandat. Vädergudarna har inte riktigt varit på vår sida men värmen och ljuset har varit med oss.

Nu är vi bara trötta och väntar på att kunna ta oss hem.

Till sängen för att sova. Idag fredag blir en lugn dag.


Våran Hugo sista dagen på stranden.

 


Sov gott!

Av lavida - 7 december 2011 15:01

Det börjar närma sig.....ikväll tar vi tåget till Stockholm.

Imorgon eftermiddag är vi framme.

Värme och ljus!

Det skall jag njuta av.

Hoppas på tid för lugn och ro.

Läsa en bok. Vila.

Det blir bra.


Vet inte om vi fixar något internet........får se.

Kanske kan jag visa lite bilder och berätta.


Ha det bäst allihopa, det skall vi ha!

KRAM


Av lavida - 5 december 2011 21:37

Ja, det har man fått rota fram idag.

Jösses!

 Denna rosa barbapappakropp skall blottas för solen om några dagar.

Skönt!

 Tur var väl att vi tog fram våra pass i söndags för att upptäcka att mitt gick ut idag!!!!

Så imorse var det jag som fick halka till passexpeditionen på Stampgatan. Har jag riktigt tur så är det klart till på onsdag.


Här packas det för fullt och det känns fortfarande overkligt.

Men det är sant!

Snart...

 


Vill passa på att gratulera svärmor Gunnel till sin nya lägenhet!

Om ett halvår så blir hon Göteborgare, GRATTIS!!

Skall bli riktigt kul.


Nu blir det att packa lite till innan kudden får sitt.

Kram

Av lavida - 2 december 2011 13:36

Förkylningen har slått till med full kraft och jag kapitulerar.

Ligger i soffan och snorar.

Drömmer mig bort........

         

Snart är vi där.

Om en vecka.

Värme,sol,hav,semester,avkoppling allt som gör livet lite härligare.

Blir till att njuta i dagarna sju.

Tillbaka hemma igen lagom tid till jul.

Tänk att för en gång skull i livet både kunna ha och äta kakan.

Mmmmmm...

*fräs* *atjoo*

Vilar lite till, och drömmer vidare.


Av lavida - 1 december 2011 20:18

Hugo:

- Mamma, jag älskar dig! Simon,Jag älskar dig! Oliver, jag älskar dig!

Oliver:

- Va lyxigt!

Ovido - Quiz & Flashcards