laVida

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av lavida - 24 mars 2011 19:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lavida - 24 mars 2011 10:26

Idag igen.....*nöjd*.

Har fått min promenad varje dag denna vecka, och idag tog vi den långa promenaden, Simon och jag.  

Vi följde storbrorsorna till skolan och sedan så gick vi ner mot vattnet, sååå härligt!

Solen sken och fåglarna sjöng. Lycka!


Svetten rann och det var en mycket nöjd Maria som gick in genom dörren här hemma.

Simon hade bestämmt att vi skulle gosa i soffan en stund när vi kom hem så sagt och gjort: Supergos stund!


Annars så har den här veckan bestått av mycket praktiskt, ni vet saker som måste göras t.ex så är tvättkorgen snart tom, huset städat och massor av andra saker som ligger och väntar är snart gjorda.


Och nu närmar sig helgen som är fylld med roliga, mysiga och spännande saker.


Jag smygstartar idag med att träffa min praktikant som skall följa mig i mitt jobbliv i fyra veckor. Mitt jobb ser ju inte ut som alla andras och bara det kan vara bra att uppleva tror jag, se olika sätt att jobba på.

Känns spännande och utmanande, hoppas vi båda växer och utvecklas.


Fredag blir det jobb och Let`s dance final, vem vinner?

Lördag blir det jobb, kalas och middag hos goda vänner.

Söndag är fylld av spännande innebandymatcher, och förhoppningsvis fika hos vänner vi inte mött på ett tag.

Som sagt något att se fram emot.


Men nu skall jag leva nu och vara här, vilket betyder dammsugning och dusch med Simon.


Förresten...har ju inte visat vilken fin kille jag träffade i Sälen!  

 

Ha det gott!



Ovido - Quiz & Flashcards