laVida

Alla inlägg den 13 november 2012

Av lavida - 13 november 2012 12:32

Vissa dagar blir inte som man tänker att dom skall bli. Ett telefonsamtal förändrar förutsättningarna.
Utmaning.
Man antar utmaningen.
Det funkade....jag klarade det.
Nöjd.
Känner mig stark.
Belöning. Jag sitter på mitt favoritfik alla kategorier: Ahlströmers konditori.
Jag och alla damer i hatt. Det ät här dom hänger.....damerna i hatt.
Jag tog med mig Hugo hit en gång för att visa stället som jag älskar.
- Mamma va härligt det var här....tyst och skönt.
Jag fikar nästan alltid samma saker när jag är här: kaffe, helt vanligt kaffe, lillräkan och smörbulle.
Mums!
Jag sitter och myser....tar en påtår....funderar och ser mig omkring.
Lisa för själen.
När jag är klar går jag till min favoritaffär som ligger precis brevid: Balders Hage.
Sen är jag nöjd, så nöjd.
Vanemänniska? Ja.
Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards