laVida

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av lavida - 6 juli 2012 23:23

Har jag varit fantastiskt dålig på den sista veckan. Men det är inget som tynger mig.

Härliga dagar susar förbi och jag prioriterar annat än att titta på datorn.

Helgen som gick så var vi på en fantastiskt kul 30-års fest.

Oj oj oj ....den kostade mig hela söndagen men det var den värd!


Veckan som gått har vi varit här i vårt paradis.

Cathrin och Lukas har haft sin husvagn parkerad bakom vår. Mysigt!

Vi har solat och badat....ja det har vi...16 grader var det i tisdags.....och igår var det nog 17.....HÄRLIGT!

Det har grillats och skrattats.

jag har återigen kommit igång med mina stavgångspromenader före frukost och det är ju super om jag får säga det själv. Svårt att hitta ett bättre sätt att börja dagen på.

Vi har slappat och njutit.

Fikat endel och ätit nyfångad stekt makrill. Det är något av det godast jag vet! Speciellt när det är mormor som stekt fisken.

Loppisar har jag beökt och även Kungshamn har vi kollat över. Suttit i hamnen och druckit kaffe och ätit glass.

Som ni förstår så har vi det j----t bra!


Idag var det mulet när vi vaknade och bra var väl det, för efter en heldag på Pärlan igår så är min ceriserosa hud väldigt tacksam för att inte bli exponerad i  solljus ännu en dag.

Det har varit en lugn dag och framemot eftermiddagen så började dropparna falla på förtältstaket.

Sen har det regnat. Vi har bara varit. Skönt.


Nu på kvällen var Hingsten ifrån Fjällbacka här och underhöll. Det var kul! Han var fantastiskt rolig!

Han skall ju vara med i GT Karnevalen nästa vecka, så självklart känner Cathrin honom, så lite prat och skratt blev det innan han gick upp på scen.

Cathrin skall ju vara med iår oxå så vi laddar för nästa fredag då dom kommer till Kungshamn.

Kanske vi ses där? Vet att några av er vill kolla in henne och karnevalen.


Nu dags för min goa bok och lite sömn.

Imorgon en ny dag. En härlig dag!

Kram



Av lavida - 6 juli 2012 23:18

Idag har världens coolaste lillasyster fyllt 25 år HELA dagen!

HURRA!
 

KRAM!

Löv jo!

Ovido - Quiz & Flashcards