laVida

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av lavida - 6 mars 2013 09:29

Igår var han på skolresa. Dom åkte till Isaberg för att åka skidor. Han hade packat det mesta redan på söndagen eftersom både jag och Manuel är borta denna vecka Förberett matsäck m.m
Halv sex igår gick han upp och 06:45 gick bussen.
Hemma igen vid sex.
När jag tittade på min telefon såg jag att han nog knappt hunnit innanför dörren innan han ringt mig.
Jag ringde upp honom.
Såååå lycklig han var! Det hade varit sååååå kul! Han hade åkt snowboard hela dagen. Hoppat, raleat.....och allt vad det heter. Men lyckan var total!
Leendet på mina läppar satt kvar länge.
Och jag ler fortfarande när jag tänker på det.
Tänk.....första skidresan med bara kompisar....jaa jag kan komma ihåg och känna känslan:
Frihet och Glädje!

Ovido - Quiz & Flashcards