laVida

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Min söta syster!

Av lavida - 6 juli 2010 17:02

HURRA HURRA HURRA!!

GRATTIS PÅ DIN DAG!
Tänker massor på dig!

Blöta pussar ifrån oss!

 
 
Ingen bild

Mor och far.

6 juli 2010 19:35

Ååååhhhh! Vad skönt att höra ifrån er igen! Vi har haft födelsedagskalas för din söta syster idag. Både "de gamla" och Henriks mamma var här och vädret är med oss. Kanonsommar här hemma nu.

Vi längtar efter er och mamma åker ner imorgon med Skutti (som fortfarande lever!!!) och fixar så att ni har det nödvändigaste när ni kommer hem.

Ring när du orkar och vi ser fram emot att få träffa Simon när ni tycker att det är lämpligt.

Kramar från oss!!

 
Ingen bild

Lena m fam

6 juli 2010 21:47

Har saknat Er, men snart, snart får vi träffa er, vi har ändrat oss så i stället för att bila ner så flyger vi på fredag 9/7 och är hemma igen den 20/7. Ha det så bra sista dagen. kramisar i massor

 
Ingen bild

Magdalena

6 juli 2010 23:36

Hej på er!Vilka fantastiska bilder.Är så nyfiken på hur ni har haft det.Tänker på er!Må så gottoch hälsa allaKramis kramisMagdalena Niklas Nora Ottilia

 
Ingen bild

Jessica

7 juli 2010 01:49

Ja, nu har man saknat er i några dagar. (Maria, du lär ju få fortsätta uppdatera oss när du kommer hem. Du lär ju inte ha tid att prata med oss alla i telefon, nu har du ju ännu fler grabbar att ta hand om) Bättre du kör blogg istället för Farville :-)

Otroligt att ni snart är hemma igen, och helt fantastiskt att ni har med er lille Simon hem!

Antar att ni behöver nya styrkekramar, när ni är åter här hemma. Då är det ju mkt nytt för honom igen, och hur skall man veta hur det skall vara om man inte testar.... :-)

Om Oliver är i behov att att leka, och "bara vara" Oliver, dvs. att allt inte handlar om lillebror och allt som ändrats i er familj, så är han alltid välkommen att leka! Bara att höra av sig. Han får gärna vara med oss, och jag vet att Oscar längtar efter att få träffa honom. Nästkommande 2 veckor kommer vi mest hålla oss hemma, bara kortare dagsutflykter (tror jag). Men som jag skrev, alltid välkomna att höra av er, om Oliver behöver få leka!

Hoppas resan hem inte blir allt för jobbig! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards