laVida

Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Hemresa

Av lavida - 7 juli 2010 17:26

Snart bär det av hem till svedala.

Det skall bli skönt att komma hem.


Att leva i resväskor är snart slut och Simon skall få komma till sitt nya hem.

Vi har alla olika grader av hemlängtan.


Det är med en viss sorg man lämnar detta fina land med så mycket möjligheter.

Det kommer att ta ett tag innan vi kommer tillbaka hit igen om inget oförberett inträffar.


Nu får vi hoppas att sommarvärmen kommer/stannar på västkusten så vi får några sköna veckor hemma med familj och vänner.

Kanske får vi i båten vi köpte innan vi åkte?


Vi kommer att träffa er alla, allt eftersom Simon vänjer sig vid sitt nya hem.

Vi kan alla höras på telefon, men träffas blir när vi känner att det funkar hemma.


Hälsningar Manuel, Maria,Hugo,Oliver,Simon

 
 
Ingen bild

Anna och familjen W

7 juli 2010 20:23

Välkomna hem till Sverige! Ja, nu håller vi tummarna för att ni också får uppleva sommaren när ni kommer hem. Förstår att det ska bli skönt. Ta hand om er så ni kommer hem ordentligt!

TACK för att jag/vi har fått vara med på ett hörn under er fantastiska resa! Lycka till med hemkomsten och allt vad det innebär...
Vi hörs av när det passar..

Nästa vecka är den sista veckan jag jobbar sen får jag också semester. Ska bli så underbart! Längtar verkligen...

Många kramar till Er alla från oss alla

 
Ingen bild

Susanne Ödman med familj

7 juli 2010 22:14

Hej vänner,
Ja nu skall det bli skönt att få hem er till gamla Svedala. Vi andra här hemma har jobbat, fixat ,lekt och grejat medans ni har gjort den här underbara resan tillsammans. Jag förstår att ni har mycket spännande och tuff tid framför Er nu när ni kommer hem men det kommer att gå sååååå bra. Ni har varandra och Simon har världens bästa familj (det kommer han snart att förstå)Kom bara hem till oss alla så ordnar sig resten sedan. Oj vad många det är som längtar efter Er, familjen Tomar. Framför allt Er familj men också vänner. Njut av tiden ni har kvar i Columbia så hörs vi någongång....snart...frampå...imorgon...en annan dag...många kramar från alla på Elviusgatan i Trollhättan. Love you.........

 
Ingen bild

Vårflodsgatan

7 juli 2010 23:01

Grundsund

uppkopplade för att kolla vädret dom närmaste dagarna kunde vi inte låta bli att kolla läget hos er.

Hoppas hemresan blir lugn och skön så ses vi när ni har "landat" på alla vis :-)

Många kramar från oss i segelbåten
Berndtssons

 
Ingen bild

MM o familjen

7 juli 2010 23:55

Kram, vi hörs på telefon när ni har " landat" hemma på Arbogagatan.
Stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards