laVida

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Ännu en skön söndag...

Av lavida - 25 juli 2010 23:22

Vänner, det är bra!

Idag har vi haft en underbar dag med goa vänner som varit på besök. Det började med att familjen ifrån Fräntorp var lite sugna på sällskap och ringde och undrade om vi kännde samma....självklart!!

Inte speciellt lång stund efter så ringde familjen ifrån Hönö, och även dom var sällskapsjuka.   

Så vi tänkte att det är nog bäst att fixa lite käk till alla gäster, så Manuel gjorde en underbar lasagne som verkligen gick hem hos alla!

Efter lite häng i soffan så fixade vi lite våfflor, glass och kladdkaka som alla glatt mumsade i sig!

Även familjen ifrån Åskloster kom förbi och fick i sig lite godsaker. Dom var nöjda efter att ha spenderat helgen i vår husvagn. Skönt att den slipper stå där alldeles ensam.

Efter en sådan här dag så går man verkligen omkring med ett leende på läpparna och ett varmt hjärta!

Vänner är bra!

Kram på er alla!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards