laVida

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av lavida - 7 juni 2010 02:18

Solen va så varm idag att jag brände mej.

Jag hoppas det blir bättre.

Fast lillebror mår bra,och på andra sidan hotellet finns det en rolig lekplats.


Kram Hugo.

Av lavida - 7 juni 2010 00:44

Vet ni vad pelota betyder??

Det är ett ord som vi hör ofta nu för tiden.

  

Av lavida - 7 juni 2010 00:35

När vi vaknade till lovsång (ja det är sant)kl:07:15 imorse så sken solen igen!

Lovsången kom ifrån våningen över oss, och vad vi tror är någon typ av konfirmationsläger.

Morgonen är härlig tycker jag, alla får sova ut och vi tar det i lugn takt..sen till dukat bord och en god frukost.

Sen blev det en promenad längs vägen, som för övrigt är hårt traffikerad och kanske inte så promenadvänlig, men i fredags såg vi att dom sålde frukt längs vägkanten så dit tänkte vi gå.

Det blev mango,papaya och ananas, PINFÄRSKA!!

Väl tillbaka blev det dopp i poolen.

  

Jag höll mig mest i skuggan, för det blev lite för mycket sol för mig igår..hmm vissa lär sig aldrig!

Snart dags för middag, och imorgon bär det av in till Armenia igen för att träffa vår advokat, och det är bra!

Ha det gott!


Av lavida - 7 juni 2010 00:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards