laVida

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av lavida - 13 juni 2010 16:47

Nu var det dags för första inlägget.

Vad betyder då det. Jag börjar bli väldigt rastlös.

Det är vissa som märker det mer än andra.


Hugo och Oliver säger bara att jag skall lugna ner mig.

Maria blir bara trött. Till och med Simon har fått sin beskärda del när jag inte orkar.

Det blir påklädning eller vad som är på gång oavsätt hur mycke han skriker eller stretar imot. Då är det liv i luckan.


I fredags var det sista kvällen på Palma Verde och som avslutning stog jag i baren och lärde personalen att göra ett antal omtyckta drinkar som görs i Sverige bla "capringa".


Detta med drinkar intas med försiktighet då det stör träningsupplägget. Löpning, spinning och nu även simning i 25m basäng. Ni är några som vet vad detta innebär inför Lidingöloppet i september.


Nu skall jag gå mina 20 m till polen och känna hur varmt det är. Det kan vara så att till och med jag kan ta mig ett dopp med resten av familjen.


H Manuel


Av lavida - 13 juni 2010 14:44

Jag och Simon har precis vaknat och sitter på vår altan.

Han med sin morgonyoughurt och jag med en dator i knät...brukar alltid titta in på morgonen för att läsa era kommentarer. Så kul!

Skönt med en liten rutin. ;)

Idag ser det ut att bli en helt fantastisk dag, himlen är knallblå och inte många moln i syne...vet ni vad det betyder?

Poolhäng!!!!


Låter som att övriga familjen börjar vakna.....Hugo sjunger michael Jacksonlåtar, manuel undrar om vi skall äta frukost snart...lr hur......vi har ju precis vaknat..ja,ja...och Oliver han sover.

Alltså en helt vanlig morgon här i Colombia!


Ha det bäst därhemma!

Kram

Av lavida - 13 juni 2010 03:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lavida - 13 juni 2010 03:40

                  

Ovido - Quiz & Flashcards