laVida

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Söndag kväll....

Av lavida - 30 januari 2011 19:38

och läget är lungt.

Ihelgen har vi varit i Hunnebostrand hemma hos mamma och pappa, jättemysigt!

Det blev både handboll och Let`s Dance...skit att Anders Bagge åkte ut!!


Vi var i Kungshamn och tittade på en bil, jo det känns väl som att det är dags för en större...men det här var den första vi tittade på så vi får se.....den var ganska sliten.


Vi åkte till Barncancerfonden och Hugo fick köpt en jordglob som han önskat sig läääänge. En glad kille åkte därifrån.

Min Farmor fyllde 86 år så där bjöds det på smörgåstårta,MUMS!


Idag har solen gassat och Simon älskar solen. Han blundar och vänder ansiktet emot den samtidigt som han säger: SKÖNT!

En skön promenad till eriksberg hann vi med innan vi med raska steg gick hem för att titta på handbollsmatchen som blev så spännande.


Till middagen idag så hade jag stekt bacon och solroskärnor som tillbehör att strö över köttfärssås, jag tittar på Oliver:

Han har tagit en baconbit och lagt två solroskärnor på och skall precis stoppa in det i munnen när han säger:

- Nu får ni dö tillsammans.


Imorgon ny vecka och jag åker bort.....tillbaka på fredag igen.

Veckan brukar gå fort, men hemlängtan brukar stå bakom hörnet och lura.


Nu ser jag fram emot lördagen för då  skall vi hem till vänner och äta middag och titta på Melodifestivalens första deltävling.

GLITTER och GLAMOR here I come!!!!

Kram


 
 
Ingen bild

Lillasyster

31 januari 2011 13:37

Åh så roligt!
Ni får himla gärna höra av er när ni ska till mamma och pappa! Visste inte att ni skulle dit :(

Kramar!

 
Ingen bild

Maria

1 februari 2011 09:16

Absolut! Det skall vi göra...kommer nog att åka dit i början av v.7, då har killarna sportlov.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards