laVida

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av lavida - 6 oktober 2011 22:07

.....gå och lägga mig men har fastnat i soffan.

Det är lätt att fastna här, speciellt om jag jobbat kväll.

Då behöver jag alltid mer tid för att komma ner i varv....


Imorgon är det fredag, veckans bästa dag.

Det blir jobb och efter det lite inköp i Saluhallen. Tänkte koka ihop något extra gott till fredagsmyset....en äpplepaj är beställd oxå.

Idol oxå...det är numera en del av fredagsmyset.

Åhhhh!

 HEJ FREDAG!! JAG ÄLSKAR DIG!


Skall försöka masa mig till duschen och sen sängen.....klockan ringer ju trots allt 06:40 imorgon.

Önska mig lycka till, det kan jag behöva.



Av lavida - 6 oktober 2011 09:13

Simon kommer till oss på natten och kryper ner.

Det händer lite då och då...


Inatt kom han och smög ner under mitt täcke.

Nu för tiden vaknar jag knappt.

Jag bara lyfter på täcket i sömnen liksom....


Inatt så kände jag hans lilla hand klappa mig intensivt på kinden.

- Mamma.....mamma....Jag älskar dig!


Ha en bra dag alla!

Det kommer jag med all säkerhet att ha.

  

Ovido - Quiz & Flashcards