laVida

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av lavida - 23 oktober 2011 22:19

Tänk vad mycket man kan klämma in på en dag.

Och bara roliga saker.

Dagen började med två innebandymatcher.

Hugo spelade hemmamatch kl nio i morse och vann. Han gjorde två mål.

Behöver jag säga att han var mer än nöjd?  

Sedan bar det av till Kungälv där Olivers lag vann med 8-2.

Alltså två nöjda killar i huset betyder god stämmning.


Väl hemma igen så kom mor och far förbi på lite fika och med sig hade dom lite presenter. Så trevligt!

Visst var dessa underbara!

   

Mycket snart så kommer det att bakas muffins i detta hem.

Fick även jättefina scrap papper.


Joana kom förbi och sa hej..

Huset var stundtals fyllt med sex stycken killar i åldrarna 3-11 år.

Härligt!

Berit och Janne kom förbi för att lämna Simons namngivningspresent.

Åhhh, vad glad han blev.

-Den skall jag ha på toa så att jag kan kissa själv.

 


Bästa Sussi kom förbi på en kaffe.


Vi hade ju en plan att denna helg så skulle allt falla på plats på övervåningen, och till 99% så är det klart.

Bara dörrhandtagen kvar.

Så nu kan saker och ting börja falla på plats.


Men först hade jag bestämmt mig för att sortera ALLA barnkäder som vi har liggande i lådor lite här och var....Tänkte sortera efter storlek denna gång.

Men på riktigt....det känns nästa lite sjukt att man sparat så mycket, men ändå......jag vet inte.

 


Imorgon måndag och ny vecka.

Fullt upp.


Kram på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards