laVida

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

Upp och Ner.

Av lavida - 11 november 2011 18:35

Veckan har verkligen varit allt!

Alla känslor har jag kännt.


Bra dagar och mindre bra dagar.

En av dom bättre var i onsdags då jag var och "luftade" plånboken på IKEA.

Åhhhh, va härligt!

Skulle köpa lite ljus........ja ni vet allihopa hur det slutar.

Skönt för själen var det iallafall.


Lite jobb har det blivit oxå.


Idag har jag och Manuel fixat här hemma.

Handtag, rullgardiner och soffa upp.

Ja, det händer saker och skall göra hela helgen.


Nu sitter jag och Simon och väntar på att övriga familjen skall komma hem ifrån träningar och städning av dagis.


Ikväll har alla fått bestämma vad de vill ha för mat.

Det blir pizza, Sushi och kebab!

Härligt!


Ha det bäst alla!

Kram

 
 
Ingen bild

Jessica

11 november 2011 18:52

Pizza blev det här också, hemmagjord. Nu sitter 2 vid Wii, och den lille sitter i soffan med kaninen i knät. Snart ska vi sitta i soffan alla 4:a. Killarna ska mumsa popcorn o jag tänkte unna mig ett glas rött!

Städ på dagis, låter mindre kul.... har helt förträngt det!! Om man säger så, så blir jag INTE avundsjuk. Är ekonomin tuff, eftersom ni verkar söka efter barn ganska så akut.... Been there, done that.... know the feelings.... skönt att inte behöva fundera på sånt. Bara lämna o hämta o prata lite grann :-)

Ha en skön helg! Kram till er alla, från oss alla!

 
Ingen bild

Maria

11 november 2011 18:56

Det är en familj som slutar efter jul....därför....
För övrigt helt underbart att vara tillbaka.
Simon stormtrivs.
Vi känner oss trygga.
Ha en härlig kväll.
Kram

 
ElisabethT

ElisabethT

11 november 2011 19:21

Det kostar alltid en femhundring bara att gå igenom IKEA eller följa med en kompis dit.
Härligt att ni kan göra det sista píffet nu.
Vi har precis avnjutit en middag, den kunde ha serverats på vilken finkrog som helst. Den flickan kan sin grej. Jag, vi är otroligt imponerade och mätta efter detta intag av mat. Och vin.

Kram

http://www.kapverde.blogg.se

 
Ingen bild

MM

12 november 2011 18:07

Här blev det köttbullar och pasta, grönsaker i massor och insulinräkning. Jag kommer att bli en fena på huvudräkning...:)
Köttbullarna gav ny energi - jag hör hur ungarna river vardagsrummet! Nicke spelar SM bridge, jag surar över att han inte är hemma. I min värld är SM totalt oviktigt. Tur att jag har en förstående man som kan sin sak och ignorera mig när egot slår till!
Vi får snart IKEA till Borlänge och då kan jag också köpa Sveriges dyraste ljus och servette... :) Saknar dig och pojkarna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards