laVida

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av lavida - 15 maj 2011 21:46

...och jag har packat min väska. Det ser mörkt ut. 


Helgen var lugn och skön.

Fredagen var feelgood.

Lördagen åkte vi till husvagnen, vårt paradis...andrum. 

Kvällen var vi i Hunnebo där det bjöds på god middag och en helkväll framför Eurovision Melodifestival..

Såå spännande!

En tredje plats är jättebra, men.......vi var bättre än nr: 1....tycker jag.


Linnea och goa Malte var oxå med.

Malte är en hundbäbis som bara vill leka hela tiden och har långa ben att hålla reda på.

 Speciellt kul är Simon.

Oliver är tveksam till Malte.

Hugo vill promenera med honom i koppel.


Helgen avslutades med ett 85-års kalas.

Så lyxigt med trerätters på restaurang.

Så gott!


Nu är som sagt väskan packad och imorgon åker jag på jobb en vecka.

Sängen ropar och jag tänker inte streta emot!

God natt!



Ovido - Quiz & Flashcards