laVida

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av lavida - 23 maj 2011 23:09

 
Av lavida - 23 maj 2011 22:39

Lördagskvällen avslutade vi på Östras Barnakut.....jo så blev det.

Hugo cyklade omkull och fick ett hål i benet, och vi snackar hål!

Jag tittade inte jättenoga, men två timmar senare var vi hemma igen med en tejpad kille som behöver vila i minst en vecka.


Jag la om det idag, och det ser ut att läka bra.


Men av åtta vuxna så kunde ingen köra, så det blev att ringa in släkten, TACK!

Det fick oss nog att tänka till lite...men bara lite.


Manuel sprang varvet, och det med bravur.

Han hade inte alls tränat som han brukar så målet var väl att ta sig runt, och det gjorde han på 1:51....något.


Idag rök väggen mellan kök och vardagsrum, och det känns helt galet.

Byggdammet låg som en vit hinna över hela mellanvåningen...men efter dammsugaren och vatten på golven så blev det bra igen.

Imorgon fortsätter dom...och då kommer lite bilder.


Vill bara påminna om att imorgon är det dags:

Konsert!

17:30 Fika

18:30 Börjar det

Rambergskyrkan


Jag kommer att vara där!

Kram

Av lavida - 23 maj 2011 17:50

Den här fick följa med mig hem idag!

Retroradio (Klicka på bilden för att se en större bild - öppnas i nytt fönster)

Den är så söt....,min lilla retroradio.

Snart kommer den att stå i mitt kök och sprida leenden.

Jag älskar att lyssna på radio.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards