laVida

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Inte alltid som man tänkt sig....

Av lavida - 23 maj 2011 22:39

Lördagskvällen avslutade vi på Östras Barnakut.....jo så blev det.

Hugo cyklade omkull och fick ett hål i benet, och vi snackar hål!

Jag tittade inte jättenoga, men två timmar senare var vi hemma igen med en tejpad kille som behöver vila i minst en vecka.


Jag la om det idag, och det ser ut att läka bra.


Men av åtta vuxna så kunde ingen köra, så det blev att ringa in släkten, TACK!

Det fick oss nog att tänka till lite...men bara lite.


Manuel sprang varvet, och det med bravur.

Han hade inte alls tränat som han brukar så målet var väl att ta sig runt, och det gjorde han på 1:51....något.


Idag rök väggen mellan kök och vardagsrum, och det känns helt galet.

Byggdammet låg som en vit hinna över hela mellanvåningen...men efter dammsugaren och vatten på golven så blev det bra igen.

Imorgon fortsätter dom...och då kommer lite bilder.


Vill bara påminna om att imorgon är det dags:

Konsert!

17:30 Fika

18:30 Börjar det

Rambergskyrkan


Jag kommer att vara där!

Kram

 
 
Ingen bild

Lena Hult (Nordgren)

24 maj 2011 22:33

Låter verkligen inget vidare. Stackars Hugo, och stackars mammahjärtat...! Ingen som har körkort...hm....illa..med en trafiklärare i släkten...fast det blir dyrt å pendla för å köra med mig...

 
Ingen bild

Maria

25 maj 2011 08:13

Hejsan Lena!
Ja du det där mammahjärtat slog allt några extra volter...aldrig kul när barnen skadar sig, :(

Men körkort har vi allt...det var andra faktorer som påverkade den kvällen,,;)
Har förstått att det är det du gör. Jobbar du hos Jessica?

 
Ingen bild

Lena m fam

25 maj 2011 11:18

Aotch, stackarn hälsa honom så gott, kan vi inte försöka träffas så hugo får sin present något försenat men bättre sent än aldrig.....Kram Kram

 
Ingen bild

Maria

25 maj 2011 12:06

Lena B:
Är du hemma denna vecka??
Kanske fredag???
Vi får höras imorgon.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards