laVida

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av lavida - 6 juni 2011 22:51

Idag har jag  slitit!!

Städat, tvättat, dammat,diskat och putsat fönster!


Lr inte.....


Här har det chillats på hög nivå.

Idag har jag upptäckt hur underbar vår altan kommer att bli, den kommer att vara välbesökt framöver.

Jag har iallfall suttit på den typ hela dagen och tittat på barn.

jodå här har varit i snitt sex barn i trädgården hela dagen.

Det har studsats, badats, sprungits, fikats, vilats, sparkats boll, grillats och om och om igen....

Samtidigt som vuxna kommit och gått.

Kaffetermosen har varit välanvänd idag.

Så mysigt!

Senare på kvällen så förflyttade jag mig till en trädgård nära parken där det bjöds på kaffe och bayiles. MMmmmmm... ni fattar!


Summa summarum en fantastisk dag!



Ovido - Quiz & Flashcards