laVida

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av lavida - 1 juni 2011 22:42

Idag har det bara varit mys.


Vi har firat att Simon varit med oss ett år.

Det gjorde vi med tårta och saft ute.

Smaskens!

   Sen frampå eftermiddagen så åkte vi till Lerum för att fira min kusin Rasmus som tagit studenten.

Så härligt!

Minnena kommer smygandes om studentbalen som var som en dröm, balens drottning, flaket, " för jag har tagit studenten", Champagnen, festen på kvällen och alla kompisar. *suck*


Vi är mitt i student tider nu och det är kul.

Igår var det grannens pojk som vi firade och nästa vecka blir det kusin Kristins tur.

Härliga tider med mycket framtidshopp och positiva tankar.

Fy fan va jag är bra!!!!


Kram

Av lavida - 1 juni 2011 22:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lavida - 1 juni 2011 11:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lavida - 1 juni 2011 11:05

Imorse fick jag en puss på kinden av dig. Du sa:

- Mamma jag älskar dig!


Det var idag ett år sedan du kom till oss och vi skulle bli en ny familj.

Resan har varit lång och krokig.

Mycket känslor.

Gråt, skratt, frustation, kärlek, ilska, lycka....

Ja, jag tror att vi tillsammans har åkt igenom alla känslors rutchkana.


Idag kan jag säga att vi landat.

Vi älskar varandra!


Så mycket har vi lärt oss på denna resa och jag tror att hela familjen har vuxit gemensamt, och indviduellt som människor.


Jag tror och hoppas att vi alla kommit ut som starkare människor, som en starkare familj.


Men resan är inte slut.

Vi fortsätter.

Förhoppningsvis på en mindre krokig väg.


Vår familj är speciell på många sätt.

Jag tycker om speciell.


Det var något av de första kvinnan på ICBF sa till oss idag för ett år sedan.

Stunden innan vi träffade Simon.


- You are a very very special family, and you are going to get a very very special little boy.

  


Ovido - Quiz & Flashcards