laVida

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

1 år har gått.

Av lavida - 1 juni 2011 11:05

Imorse fick jag en puss på kinden av dig. Du sa:

- Mamma jag älskar dig!


Det var idag ett år sedan du kom till oss och vi skulle bli en ny familj.

Resan har varit lång och krokig.

Mycket känslor.

Gråt, skratt, frustation, kärlek, ilska, lycka....

Ja, jag tror att vi tillsammans har åkt igenom alla känslors rutchkana.


Idag kan jag säga att vi landat.

Vi älskar varandra!


Så mycket har vi lärt oss på denna resa och jag tror att hela familjen har vuxit gemensamt, och indviduellt som människor.


Jag tror och hoppas att vi alla kommit ut som starkare människor, som en starkare familj.


Men resan är inte slut.

Vi fortsätter.

Förhoppningsvis på en mindre krokig väg.


Vår familj är speciell på många sätt.

Jag tycker om speciell.


Det var något av de första kvinnan på ICBF sa till oss idag för ett år sedan.

Stunden innan vi träffade Simon.


- You are a very very special family, and you are going to get a very very special little boy.

  


 
 
Ingen bild

Jessica

1 juni 2011 12:23

Ryser fortfarande i hela kroppen när jag tänker på era fantastiska veckor i Colombia. Vi andra är så priviligerade som fått "följa med er" dit, och dela er fantastiska resa!

Kram till er alla!

 
Lillasyster Linnea

Lillasyster Linnea

2 juni 2011 10:38

Så fint!
Kramar och kärlek till dig systra mi!
<3

http://linneaeleonor.bloggerska.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards