laVida

Alla inlägg under juli 2012

Ja.

Av lavida - 17 juli 2012 13:15

Idag njuter vi solen. Pressar! Badar, dricker kaffe, pratar. Sex familjer på plats. Många barn blir det. Så kul dom har. Sommarminnen.
Nu blir det boken en stund.
Njut, nu.

Av lavida - 16 juli 2012 22:40

Javisst hade du rätt Camilla.

Jag har virkat mig ett par tofflor.

 

Känner mig nöjd.

Kram

Av lavida - 15 juli 2012 17:30

Idag stack jag iväg på auktion, själv.
Träffade pappa där
Vi fikade, pratade.
Sen auktion. Så avkopplande
Kul att titta. Vem bjuder? Vad blir slutpriset? Tanken flyr.

Av lavida - 14 juli 2012 23:27

Idag kom dom. Fam Amholt och Fam Hallström. Härligt. Bara att njuta.
Middagen var fantastisk! Dom stannar några dagar. I like.

Av lavida - 13 juli 2012 21:46

Har ju fått en fantastisk app till min blogg. Så nu skall vi se om jag kanske kan få in iallafall en bild om dagen. Hoppas på lite text oxå.
Men en bild skall man väl lyckas fixa.
Dagens bild blir ifrån GT Karnevalen som vi besökte i Kungshamn.
Tittar ni noga så ser ni fina Katrin.

Av lavida - 12 juli 2012 12:13

Passar på att visa mitt lilla virkprojekt.
Ni kan ju gissa vad det skall bli....

Av lavida - 12 juli 2012 11:46

Härligt!

Har varit hemma i Göteborg några dagar och haft det skönt.

Besökt Natuhistoriska museet, varit på Ikea och lite annan fönstershopping.

Vi har bakat,myst,virkat,tvättat och klippt gräset.

ja, både "måsten" och kul avslappnande saker.

Sommar är härligt!

Idag bär det av mot vårt soomarparadis igen.

Imorgon kommer Manuel.

Fr.o.m helgen kommer det komma en jämn ström med gäster.....sååååå roligt!

Flera familjer på ingång.

Tält och husvagnar om vartannat.

Jag ser fram emot många roliga dagar.


Imorgon GT Karnevalen i Kungshamn. Håller tummarna för fint väder.


Hoj Hoj!

Önskar er alla härliga dagar!

Kram

Av lavida - 9 juli 2012 22:37

Folkets Hus, Bohus-Malmön.

Solen skiner.

Det vimlar av nära och kära.

Simon`s namngivning.

En magisk dag.

Det kunde inte bli bättre.

Det var perfekt!

En dag VI aldrig glömmer.

TACK och PUSS till ER alla som var med OSS den dagen.

     


Ovido - Quiz & Flashcards