laVida

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Swedish house mafia.

Av lavida - 23 november 2012 21:47

Jag förstår ju att det är grejen i helgen.

Swedish house mafia.

Dom har sin "avskedsturne".

Har fattat vad det är och hört deras musik och tycker att det är ganska bra.....

Har hört namnen och vet att dom är tre.

Sebastian Ingrosso.......hmmm....det efternamnet känner jag igen.

Ikväll insåg jag vem han var.....jag såg honom på Skavlan.

Så lik. En kopia.....av sin farbror...Emilio Ingrosso!

Tänk.....jag var 15 år och skulle åka till Stockholm på klassresa.

Jag hade EN önskan: Att få se EMILIO INGROSSO i verkligheten.

Jag hade ju sett honom i Melodifestivalen bakom Pernilla Wahlgren. Jag Tyckte han var såååååå snygg!

Jag visste att kändisar brukade gå till cafe Opera, så dit skulle jag....på dagtid!?

Jag tjatade på mina bästisar och till sist så gav dom med sig.

Vi började leta efter cafe Opera. Det var lördag och lunchtid.

Vi hittade.

Vi gick så nära dom stora fönstrena vi kunde...därinne var fullt med människor som åt lunch.

När vi kommit ungefär hälften av fönstrena så stannade mitt hjärta.

Där satt han!

Emilio Ingrosso!

Jag dog.

Sprang vidare och vi nästan fnittrade ihjäl oss!

När vi sansat oss lite så gick vi förbi TRE gånger till!

Och vi tittade.

Jag njöt!

Han fanns....på riktigt.


Nu satt jag här och slötittade på Skavlan och minnet kom tillbaka.....så lik.

Jag var tvungen att googla hans namn.

Vito Ingrosso är hans pappa.

Sebastian är en tredjedel av SHM.

Just nu så spelar dom på en överfull Friends arena i Stockholm.

 


Känns lite som att denna vecka har haft temat "Mina tonår".

Känns bra.

 
 
Ingen bild

sara

23 november 2012 23:25

!

 
Ingen bild

ElisabethT

25 november 2012 22:10

Hela Stockholm var ett enda SHM -event denna helgen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards