laVida

Alla inlägg den 17 april 2012

Av lavida - 17 april 2012 12:18

Det är en konst som jag försöker lära mig. Tycker själv att jag börjar bli ganska bra på det.

Stanna upp. Mycket handlar om det. Vad vill jag.


Lördagen spenderades  med bästa systern. Vi möttes upp i Uddevalla och sedan besökte vi minsann loppisar!

Efter två otroliga sådana så bar vägarna oss in i skogen till syster och apans paradis.


Där fikades det in maaas. Härligt! Andas och bara vara. Tack syster.

 Många timmar gick innan vi for hemåt igen.

Mycket nöjda både jag och barnen. Väl hemma lagades god middag och sedan blev det soffläge med ett glas rött och Martin Stenmarck.  


Söndag sov vi ut. Härligt. God frukost och sedan iväg till Olivers fotbollsträning. Numera så kan han inte komma iväg fort nog till träningen. Kul att se.

Vi cyklade.

 Passade på att fika hos en vän nära fotbollsplanen. Det var mysigt! Byta några ord. Det blir fler gånger.

Den fikan gav massor av kraft, så resten av söndagen gick av bara farten, massor blev gjort!


Måndag och jobb. Jag gillar mitt jobb.

Sen var det äntligen dags för träning. Cykel OCH Yoga!

Så gott!!!

Fint sällskap på cykeln brevid. Man hinner byta ord även här.....så värdefullt. Små stunder som förgyller och stärker.


Peter gav oss vad vi tålde, han sviker aldrig.

Yogan......den BÄSTA på sååååå länge!

Igår blev jag påmind om varför jag verkligen ÄLSKAR yoga och vill verkligen utvecklas.

Så det står på min lista igen. YOGA!!


Idag helt mör...kroppen skriker....av glädje...vill jag tro iallafall.


Allt detta jag skriver ger mig kraft på olika sätt.

Kraft att förändra.

Förbättra.

Kraft att stanna upp.

Reflektera.


Kram till er alla.





Ovido - Quiz & Flashcards