laVida

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av lavida - 4 maj 2012 22:39

Jag var inte alls sugen idag....det satt långt inne. Men efter att ha lyckats boka ett sedan i flera dagar fullt cykelpass så var jag väldigt nöjd.

Men ju närmare tiden jag kom desto tröttare blev jag. Hur skall jag orka? Kanske jag ändå skall skita i de?

Då kom rösten:

- Herregud kvinna! Skärp dig! Bit ihop!

Sagt och gjort så satt jag på cykeln.

Fredagar betyder Daniella och hon såg mig gäspa:

- Det där skall vi snart råda bot på.

Hon log.

Mycket riktigt...vi börjar med uppvärmning och jag hör de första tonerna..tittar på Erica:

- Är det den? Visst är det?

Jag försöker sjunga lite...går sådär.

Men visst är det, och jag känner.

Kom igen, det är MIN fredag. Skicka hit ett cykelpass som heter duga, JAG ÄR REDO!

Så börjar dom sjunga.....


Detta var bara början!

Nästa låt slänger mig tillbaka till ett rökigt Gamle Port. Vi visar kläder för Coca-Cola.

Publiken var helt galen. Jag höll på att bli nerdragen ifrån scenen.

Nästa varv gick jag längre in.....

Sen var det dags för cykelpass, for real!

Behöver jag säga att jag satte hela koreografin. Jag rockade fett som min Hugo skulle sagt.

Än en gång har det bevisats att för mig betyder musiken massor.

Idag blev jag superpepp!

Kram



Ovido - Quiz & Flashcards