laVida

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av lavida - 16 maj 2012 19:00

Före stormen.....

Bestämde mig tidigt för att denna eftermiddagen skulle vi ta det lugnt.

 Inga aktiviteter som jag behöver engagera mig i....Hugo klarar sig själv.

Idag var det löpträning med innebandygänget. Dom skall träffas en gång i veckan för att löpträna och styrketräna. Jättekul tyckte Hugo och cyklade iväg med ett leende på läpparna.


Här har vi bakat och fixat inför morgondagen då det drar igång..... jag är ensam hemma,3 barn lediga och jag skall jobba på Göteborgs cup hela förmiddagen...4,5 timmar.

 Hur tänkte jag där?

Svårt att trolla bort 3 barn.

Som tur var så kan min mamma hjälpa mig.


På eftermiddagen spelar Hugo och Oliver match samtidigt på olika ställen......kloning?

Har lovat att titta på Oliver för restsen av helgen blir det Hugo för hela slanten.

Det vankas Göteborgs Cup....det brukar vara riktigt kul!

Så vi lär hänga endel på Kviberg de kommande dagarna.


Kakan vi bakat är till försäljning imorgon vid Rambergsvallen 17:10 då Oliver spelar match.  


Önskar er en härlig ledighet, och har ni inget för er så kom gärna till Kviberg och få en fantastisk fotbollsupplevelse!

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards