laVida

Alla inlägg den 16 september 2012

Av lavida - 16 september 2012 19:18

Det är ju min grej just nu. Så fantastiskt avkopplande. Något som hjälper mig att skingra tankarna.
Det behöver jag.
Mina virkprojekt rullar på och det är så kul!
Tar inte för lång tid vilket gör att man snabbt ser resultat.
Ikväll skall jag testa något nytt:
Barntofflor.
Samtidigt sitter jag och tittar på mitt favoritprogram alla kategorier:
So you think you can dance!

Mitt senaste alster.
Ha en skön söndagskväll!

Av lavida - 16 september 2012 13:05

Förmiddagen har spenderats i Torslanda med Wartas p-03. Två matcher spelades. En förlust och en oavgjord.
Oliver var mycket nöjd med sin insats, två mål gjorde han.
Nu vidare för att titta på Hugo då han spelar med p-99. Det blir spännande!

Ovido - Quiz & Flashcards