laVida

Alla inlägg den 4 september 2012

Av lavida - 4 september 2012 10:20

                                          


Mycket att njuta av. Vilka dagar!

Glöm inte.

Kram

Av lavida - 4 september 2012 10:04

Efter tio dagar ofrivillig vila ifrån träning så gav jag mig ut i spåret nu på morgonen.

Det var skönt, men tungt.

Jag tog det lugnt eftersom jag har några dagar kvar med penicillin.


Jag har en plan, och jag tänker att denna gång skall jag lyckas.

Det känns annorlunda. Inget jag kan förklara men det är en bra känsla. Den skall jag hålla fast vid.


Vardagen är här. Har inte riktigt kommit in iallt som skall fixas med, men det kommer.

En liten del vill forfarande hålla fast vid sommaren. Tror allt det finns lite kvar att njuta av.

Några guldkorn till att plocka.

Här mitt i vardagen.


Ha en bra dag!




Ovido - Quiz & Flashcards