laVida

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Jag minns....

Av lavida - 12 mars 2013 09:56

......ditt leende.

.....alla fisketurer vi tagit.

......alla makrillar vi dragit upp.

......när du fick Johan att tro han hade en haj på kroken.

......när vi brände ängen på Horla.

.....alla goda middagar du gjort.

......en fantstisk tomte.

......hur snäll du alltid var.

......alla pepparkakor vi bakat.

........din blick när du retades.

......när du sjöng en sång.

......när du serverade hummer du själv vittjat.

.....ditt tomtehus som du alltid mycket stolt visade när vi kom.

....det år du skurade rent i "klöven" i berget för att sedan fylla den med vatten för att Hugo skulle kunna bada i den.

......dina olika sillinläggningar.

........så mycket när jag tänker på dig.

Jag är tacksam för att du funnits i mitt liv, för att du funnits i min familjs liv du underbara Farbror Anders.

Nu har du gått vidare. Kanske åker du i din båt på nya hav.

Vi kommer alltid att minnas dig med ett leende på läpparna.

Du fattas mig.


Jag minns speciellt när jag och Johan kom till Dig och farmor i Horla.

När vi skulle sova över. Då brukade du alltid sätta på en skiva som vi dansade till för glatta livet.

Vi skrattade så vi tjöt....allihopa.

Så...Anders här kommer den. Nu kör vi järnet.

 
 
Ingen bild

Lena m fam

12 mars 2013 10:18

Tänker på dig min vän, Anders är nog helt klart ute på nya vatten...........<3

 
Ingen bild

Annette

12 mars 2013 10:59

Styrkekramar till er<3

 
Ingen bild

Sara

12 mars 2013 14:35

Kram♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards