laVida

Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

Skönt.

Av lavida - 22 mars 2013 21:58

Äntligen fredag. Veckan har varit minst sagt händelserik. Men det är bara att gilla läget.
Viktigast för mig nu är att ta en dag i sänder.
Här och nu.
Helgen fortsätter i samma tema: Händelserik.

För mig började ett nytt kapitel idag, och jag skall ta tillvara på varenda sekund.
Tanka kraft och energi.

Pratade med världens bästa MM nu på kvällen. Så underbart!
Blir alltid glad när jag pratar med henne...snart ses vi!

Som sagt imorgon en fullspäckad dag, från morgon till kväll. Tror jag skall knyta mig.
Ha det gott.

 
 
Ingen bild

Helena

23 mars 2013 00:12

En dag i sänder vet jag allt om! Puss på dig å hälsa MM

lavida

23 mars 2013 07:30

Puss på dig. En fika någon dag vore kul. Vi åker till MM över påsk.

 
malin

malin

24 mars 2013 11:56

hoppas helgen varit fin <3 kram

http://mallafors.blogspot.com

lavida

24 mars 2013 18:20

Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards