laVida

Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

Nyfiken

Av lavida - 20 juni 2010 03:47

Undrar bara när alla ni som är inne här och läser skall ha semester, och vad skall ni göra då?


Ha det bäst!


 
 
Ingen bild

vårvindsgatan

20 juni 2010 11:12

Här har vi semester vecka 27-31 =D och vi ska bara slappa och ha det riktigt gött.
Hoppas ni har det bra, vi saknar er jättemycket och längtar tills ni kommer hem!
Kramar och pussar från oss

 
Ingen bild

Vårflodsgatan

20 juni 2010 11:20

Snart semester....
Vi sticker med båten början på v. 27. Förhoppningsvis är vi ute till någon gång v. 32. Vi får se hur länge vi orkar om vi tar allt i en etapp eller om vi tar det i två etapper. Jag antar att det beror på om sommaren bestämmer sig för att stanna någon gång. Just nu känns det som ett riktigt varannandags väder. Inte den där riktiga värmen. Förhoppningsvis får vi en chans att ligga med båten på "er" camping någon dag/natt och kan säga hej till er.
Kramar
Berndtssons

 
Ingen bild

Anne Katrine

20 juni 2010 23:21

Heisann. Det er SÅ gøy å følge med på bloggen deres! Er det ikke herlig å reise sammen med de man er så glad i - og ikke gjøre annet enn bare å vokse sammen som familie? Du spør om ferieplaner, og vi har store planer i år: det blir både New York, Florida og Bahamas! Men først skal barna og jeg på karateleir. Det er veldig koselig å ha en hobby sammen med barna, og fin trening er det også! Stor klem fra Oslo

 
Ingen bild

Viktor Oskar Karin o Erik

22 juni 2010 09:38

Vi har börjat vårat sommarlov! Det är kanonväder i Sörmland och barnen badar i sjön hela dagarna. Kusinerna är också ute på landet så det är full fart. Den 6:e juli åker vi till Nice. Stannar där några dagar och sen hyr vi bil och far upp till vänner som har ett fantastiskt hus uppe i bergen...
Sen hänger vi på landet igen och ni har en stående invitation!

 
Ingen bild

MM

22 juni 2010 20:25

Hejsan!
JAg kommer att vara ledig med tjejerna nästa vecka och fyra veckor framåt. Vi ska bara slöa och ligga vid vår strand! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards