laVida

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Midsommar 2011

Av lavida - 25 juni 2011 21:48

Så äntligen kom vi till Leksand!

Vi har pratat om det i många år men det har inte funkat, men i år blev det perfekt!

Det har varit fantastiska dagar här, som vanligt skulle jag vilja säga.

Alltid skön känsla att komma hit.


Vi var iallafall vid gropen igår och kollade på resningen, jo det heter så.

 Lite svårt att vänja mig vid det...

Resningen höll på väldigt lääänge, men till sist så stod den äntligen upp...Majstången alltså. ;)


  Regnade gjorde det hela tiden, men var gör väl det när livet känns bra.


Imorgon styr vi kosan hemåt igen och en väldigt skön vecka är slut.

Det kommer flera, sommaren har bara börjat.


Kraft har vi samlat så nu skall vi hem och fixa övervåningen och planera färdigt Simons namngivning som närmar sig....skall bli sååå kul.

Redan nu så vet vi att många av våra vänner kommer att vara med oss denna speciella dag!


KÄRLEK!

 
 
Ingen bild

Lena m fam

27 juni 2011 19:44

Hejsan och trevlig fortsättning på sommaren,
Candy kom förbi idag så han skulle beställa rum åt Gary o barnen så nu ser de fram emot detta.
kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards