laVida

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Varma dagar

Av lavida - 30 juni 2011 22:51

Det har varit härliga dagar.

Vi har valt att vara hemma denna vecka.

Dagarna har varvats med härliga stunder ute i trädgården och mindre härliga stunder inne för att måla tak.


Oj, vad vi målar tak! Men det känns bra att få det gjort.

Imorgon kommer Simons tak att bli klart vilket betyder att vi kommer att kunna tapetsera i helgen. Härligt!


Vi har ändå lyckats med att få semesterkänsla hemma.

Idag bar det av ner till Eriksberg med hela familjen för att äta lunch hos Rina på Kvarnpiren. Sedan bar det av till ÖB för att investera i ett par rejäla vattenpistoler....lr mer likt gevär.

Väl hemma blev det fullt vattenkrig, inklusive mig. 

Det var riktigt kul! 


Mycket jordgubbar har det blivit i veckan, minst 2l om dagen.

Mums!

  Mycket grill har det varit och häng under bigaråträdet.


Hugo tränar för Gothia cup som är v.29 Det kommer att bli så kul att titta på.

IF Warta p-00 spelar alla sina matcher på Heden.


Molnen kom in nu i eftermiddag, hoppas dom inte stannar för länge.

Ha det gott!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards