laVida

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Pust.

Av lavida - 28 oktober 2011 18:46

En tuff vecka både fysiskt och psykist är till ända.

Mycket sorg, sjukdom och död.

Det tar på en.


Men fredag. Gilla.

Ikväll händer ingenting!

Skönt.

Snart dags för räkor, revbensspjäll, oliver, lufttorkad skinka, baguette m.m

Alltså en salig blandning.

Bara soffhäng. Njuta. Virka. Ett glas vin.


Helgen blir lugn med guldkant.

Innebandymatcher, shopping, promenader, kalas, Höstfest.

Lite mammahäng oxå. Bara jag och andra mammor.

Bara sitta och kura i en soffa och dricka kaffe och lyssna, titta, mmmmmmmm.


Idol ser jag fram emot. Lagom intelligensbefriande en fredag som denna när man bara vill njuta och känna glädje.

Självklart sitter mina barn i samma soffa som jag.  


Veckor som denna är man glad för dagar som varit:

                 

 


Ha en go helg!

Kram

 
 
Ingen bild

Lottentotten

29 oktober 2011 10:33

Men vilka härliga bilder! Och vilken modig badnymf som störtar sig ut från meterhöga klippor. Man önskar att man vore så modig, eller hur ;-) Snygg och vältränad ser hon ut att vara oxå...

 
Ingen bild

Maria

29 oktober 2011 10:48

Puss på dig fina människa!

 
Ingen bild

Lottentotten

29 oktober 2011 14:37

puss till dig med. Ha det så kul ikväll

 
Ingen bild

Lena m Fam

31 oktober 2011 17:20

MMMmmmm så underbart,man glömmer fort alla härliga dagar som var.
Kram Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards