laVida

Alla inlägg under april 2012

Av lavida - 10 april 2012 22:23

Inte en av mina favoritpersoner på jorden, men det här kommer jag att följa med spänning!

http://blogg.mama.nu/carola/

Imorgon får hon sin dotter.

  

Av lavida - 10 april 2012 21:54

Förra helgen var Hugo med sitt innebandylag i Vänersborg och spelade cup.

Dom vann hela cupen!

GRATTIS!

 

Ett fantastiskt gäng killar är det.

  

Av lavida - 9 april 2012 20:46

Firade vi med fina familjerna Amholt och Hallström.

Vi hade bestämt oss för knytis.

Mycket mat blev det.

God mat.

 

Vi drack gott oxå.

Drinkar, bubbel, öl och vin.

Mysigt.

Massor av prat och skratt.

Vi avslutade kvällen vid ett-tiden med att skåla i ett glas bubbel!

Tack för en härlig kväll.

Kram

Av lavida - 9 april 2012 17:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lavida - 9 april 2012 17:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lavida - 9 april 2012 14:42

Vi har ju haft endel gäster här under påskhelgen. Jag hade hittat ett härligt recept på muffins. Jag lade fram mitt förslag till barnen, Simon och Oliver hängde på. Riktigt spännande var det! Kul hade vi!

Vi började baka muffins som smakade morotskaka:

 


Sen var det dags att dekorera, iiihhhii.......va kul!

     


Och som ni alla vet....har man fler än EN hare......så blir det alltid.......

 

FLERA!

Så söta och så goda!


Av lavida - 4 april 2012 20:40

Bestämma, det får man göra på sin födelsedag.

Idag har det varit Hugos dag.

Han fyller 12.

När man fyller år i vår familj så får man bestämma en restaurang som man vill gå ut och äta på.

Så idag var det alltså Hugos tur.

- Mamm, jag har bestämmt mig.

- Bra! Vad blir det?

- Sibylla!! Jag vill åka till Sibylla och äta kebabtallrik.


Så Sibylla blev det.


Födelsedagsmiddag på Sibylla, har aldrig gjort det förut.

Härligt! Det funkade!

Inte bara Hugo var supernöjd. Hans två brorsor var också nöjda.


Sen blev det inköp av valfritt fika.

Hugo valde två wienerbröd.


 

Denna bild på Hugo gillar jag.

Tagen på Kap Verde i december.


Tack Hugo för en fin dag!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards