laVida

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av lavida - 10 februari 2013 23:31

Då är det. Hugos innebandylag Ibf Älvstranden tog hem segern emot serieledarna. En fantastisk match. Oerhört spännande. En bra avslutning på en bra helg.

Men...lite eftersmak har jag...det är något som ligger och grumlar i bakgrunden. Det gör mig väldigt trött. Som att jag aldrig känner mig riktigt utsövd...

Men men....nu har vi ett sportlov framför oss.
Hugo sover hos kompis inatt. Känns alltid konstigt när inte alla barn är på plats.

Killarna har lite önskemål som jag skall försöka uppfylla. Någon aktivitet med bara mig och var och en av killarna.
Varsin dag.
Spännande att se vad det blir.

God Natt!

Av lavida - 10 februari 2013 12:44

Tänk att dom gick och vann med sin låt i norska melodi grand prix.

Robin Mortensen Lynch och Niklas Olovson.

Robin en vän till oss. Oj oj oj va kul!

Nu blir det spännande i Malmö.

Låten: Ifeed you my love.


Önskar dom verkligen lycka till.

Känns som låten har en chans att komma i toppskiktet.

GRATTIS!!

Ovido - Quiz & Flashcards