laVida

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av lavida - 22 februari 2013 21:57

Idag var det tuffa jobb. Var helt slut efter uppdrag nr 2. Hjärnan fick verkligen jobba på högvarv, för att inte tala om händerna som höll på att ramla av! Efteråt gick jag och kollegan för att äta sushi. Vi var helt utsvultna så vi gick på en ganska "osexig" sushibar, som min kollega uttryckte det.
Uppenbarligen så hade vi en heldel att prata om för plötsligt ringde Oliver och frågade var jag var.
- Jag äter lunch?? Vad ville du?
- Du skulle ju hämta mig kl tre.
- Ja, jag vet...
- Den är halv fyra nu mamma.
- Oopss..jag kommer om tio minuter.
Vi hade suttit där i över två timmar!

När jag senare åkte för att handla så upptäckte jag att hundralappen jag tagit ut tidigare låg orörd kvar..
- Shit! Vi glömde betala!!!
Ok...vi tog en springnota.
Men trevligt hade vi.

Ovido - Quiz & Flashcards