laVida

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av lavida - 18 augusti 2011 21:47

Vi börjar med Olivers rum:

  Sängen är på plats. En hel del återsår, men ändå en egen säng och ett eget rum!

Imorgon visar jag Hugos rum.

Ha det gott!

Av lavida - 18 augusti 2011 10:56

Fattar läget!

Efter att ha fått ETT hett tips om hur jag blir av med mina "vänner", som jag absolut kommer att nappa på.


Men ni övriga....ha ha ha!

Dom hänger hos er oxå!

Ni har samma problem som jag, skönt att inte vara ensam.


Latmasken har iallafall inte fått så mycket plats i soffan denna vecka.

Här har det röjts!

Två av tre pojkar Tomar sover i egna rum nu.


Hugos leende när han kröp ner i sin säng i sitt rum var helt obetalbar!

Vilken lycka, en egen säng och en dörr att stänga.


Oliver var alldeles sprittig igår när han skulle krypa ner i sin säng, såååå spännande. Så sov han oxå lääänge idag. Tror det är ett gott betyg!


Idag röjer jag vidare.

Jag bär, flyttar, dammsugar, dammar, målar och fixar om vartannat.

Så latmasken får allt hålla sig undan.


Jag har en plan för dom andra två " vännerna" oxå....hi hi hi dom kommer inte att gilla det.


Men jag kommer älska det...efter ett tag!

Ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards