laVida

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av lavida - 20 augusti 2011 21:54

Idag har varit en bra dag trots att jag inte haft en lugn stund.


Förstod av responsen att det inte var bara jag som funderat både en och två gånger efter att man sett. Black Swan.

Men dom flesta av er tyckte att det var en fantastisk film.


Hugo spelade Skona Cup idag och gick vidare till A-slutspel som spelas imorgon.

Heja!


Bakat har vi gjort, det är mysigt.


Ätit pizza, mysigt???

Oliver supernöjd över att vi fick två drickor gratis.

- Mamma vi är nog där så ofta nu så att han känner igen oss!

Mysigt?????


Efter heta tips på hur man bäst tar kål på bananflugor så är dom ett minne blott här hemma hos oss! YEEAA!


Imorgon blir det lite födelsedagsfika för Oliver.

Mysigt!


Tror att dagens ord blev........Mysigt!


 

Älskar krasse!


Nu blir det soffan och en förhoppningsvis bra film.

Kram

Av lavida - 20 augusti 2011 13:56

Tänk jag såg en hel film igår kväll utan att somna!

Rekord!


Gick och hyrde denna rulle:


Poster Black Swan (2011)

När jag sett klart den visste jag inte vad jag skulle tycka.

Hade varit bra att titta på denna tillsammans med någon.

Ville prata om vad jag sett.

Funderar på den fortfarande.....

Tycker den var bra.


Manuel och alla barnen sov.

Manuel skulle upp tidigt, 06:00 för att köra Hugo till en fotbollscup som spelas hela helgen. Dom vann den cupen förra året, så lite press tror jag att dom känner. Hugo hade väldigt svårt för att somna..


Sedan åkte Manuel vidare till campingen för att ta upp våran båt, och hjälpa till med att fixa bryggorna.


Själv fortsätter jag mitt röjande...jag börjar se ljuset i tunnelen.

Skönt!


Nu lite lunch och sedan skall det nog bakas.

Ett kalas skall vi hinna med idag oxå. Kul!


Blir nog en film ikväll oxå.


Ha en go lördag.





 

Ovido - Quiz & Flashcards