laVida

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Lite av varje....

Av lavida - 20 augusti 2011 21:54

Idag har varit en bra dag trots att jag inte haft en lugn stund.


Förstod av responsen att det inte var bara jag som funderat både en och två gånger efter att man sett. Black Swan.

Men dom flesta av er tyckte att det var en fantastisk film.


Hugo spelade Skona Cup idag och gick vidare till A-slutspel som spelas imorgon.

Heja!


Bakat har vi gjort, det är mysigt.


Ätit pizza, mysigt???

Oliver supernöjd över att vi fick två drickor gratis.

- Mamma vi är nog där så ofta nu så att han känner igen oss!

Mysigt?????


Efter heta tips på hur man bäst tar kål på bananflugor så är dom ett minne blott här hemma hos oss! YEEAA!


Imorgon blir det lite födelsedagsfika för Oliver.

Mysigt!


Tror att dagens ord blev........Mysigt!


 

Älskar krasse!


Nu blir det soffan och en förhoppningsvis bra film.

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards