laVida

Direktlänk till inlägg 11 februari 2013

Melodifestival.

Av lavida - 11 februari 2013 11:23

Det har varit förvånandsvärt lite klotter om den här i min blogg. Den norska har fått mer utrymme, weird!

Så nu är det dags för en Melloboost.

Varm. Pirrig. Glad. Lycklig. Sentimental....jag det finns inte ord för detta, men blicken finns kvar och jag bara dog...rösten....

Där var han....min Eric! Första delfinalen som jag fick kolla på datorn dagen efter...det spelade ingen roll....jag kunde tittaoch lyssna igen,igen och igen....

Tack till alla er som skickade sms under kvällen och faktiskt kom att tänka på MIG när ni satt och såg honom....alltså ingen har missat att ERIC är min idol sen låååååång tid tillbaka.

AlingsåsParken nittonhundranågot.....jag blev frälst direkt!


En stor fördel med årets omgång är ju programledarna...gillar båda skarpt.

Speciellt Gina, vilken tjej!

Dom får ju jobba hårt. Iår handlar det inta bara om att leverera siffror och namn.

Iår handlar det om att leverera en show!



Så bra!


Jag gillade även YOHIO.

Vilken kille.

Cool.


Jaaa..vad säger man. Första delfinalen lämnade mig med känslan av värme och sockerdricka inuti....och allt tack vare ERIC.

Tack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards